tirsdag 23. juni 2009

Detalj-prosjekt..

Det aller morsomste synes jeg, er når jeg får være kreativ og sette mitt/vårt personlige preg rundt om kring, og ENDA bedre blir det om det resulterer i at vi får noe som ingen andre har.. hehe forrige uke var vi en tur innom IKEA Furuset, og somvanlig blir det handlet mer enn det som var planen... *hehe* Men da jeg skulle hente en lampe til å ha over senga til poden (når jeg har malt rommet hans) så fant jeg denne:


Og brått ble hodet fyllt av gode idèer! for perlerankene kan jeg ta av, så jeg skal bygge om denne så den passer inn på vårt soverom ;) hihi Tenkte å kjøpe prismer og lilla perler (soverommet vårt går i lilla toner..) 
Er helt sikkert noen som har gjort dette før meg, men det driter jeg i :p Mannen såg skeptisk ut men dette er en rimelig måte for meg å få lysekrone på soverommet :D 

Tenker jeg blir å sysle med dette til helgen om jeg får tak i prismer og perler jeg liker :D
(kom bare med forslag til hvor jeg kan få kjøpt fine...! :) )
Etter bilder kommer seff når jeg er ferdig :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Om du vil legge igjen ett ord, eller to, så blir jeg veldig glad :)