mandag 20. juli 2009

Blogshop! :D


Lille Tomines blogshop er nå klar! Hun kommer til å selge rimelige Ralph Lauren klær til barn! Så ta gjerne turen innom og se alt det lekre hun har i butikken!! 

Dette sier hun selv om shoppen: "Om noen få dager kommer det ett lass med Ralph Lauren klær hjem til oss.. Jeg har handlet masse RL til mine barn gjennom årene, og finner ikke noe annet merke jeg er så fornøyd med.. Det arves, og vaskes - men holder seg like fint... Så i det siste er det bestillt inn i mange str. både til gutt og jente, med tanke på Lille Tomines blogshop

Jeg har en del kontakter i flere RL butikker i USA. Polo koster faktisk "ikke noe" der, men prisen dobles iallefall 5 ganger når det kommer i butikk i Norge... MEN: ikke i min blogshop! Her får du halve prisen av det du må gi i butikk og vel så det...
En liten smakebit på noe av det som kommer ser du over..."

1 kommentar:

Om du vil legge igjen ett ord, eller to, så blir jeg veldig glad :)