mandag 27. juli 2009

Kommende sydame?

På lørdag var jeg på shopping og synes i alle fall selv, at jeg gjorde litt av et kupp...!
Fikk 10m stoff til 327,- ! For på Åhlèns hadde de 70% avslag på en del stoffer..! *Hurra!!*
Jeg fikk også kjøpt maljer i den str jeg ønsket (riktignok i plastikk, men de får duge). Så er min mor og hennes symaskin invitert til middag en dag i løpet av uken.. hoho..

Planen min er nå å få sydd en pose som poden kan ha legoen sin i, som også fungerer som leketeppe når legoen er i bruk.. Det vil gjøre oppryddingen for mor sååå my enklere..! *sukk* 

Har i det siste fått en økende lyst på egen symaskin..! Og aller helst vil jeg ha en som har enkle broderings-egenskaper..! Tenk å få brodere inn Lego på posen jeg skal lage f eks? Men som fersk og uerfaren (nyfrelst) symaskin-entusiast er det en jungel der ute..! *stønn* Sliter med å finne ut av priser og hvilken maskin jeg bør gå for... Tror nok at jeg må ta turen innom en symaskinforhandler på fredag jeg.. Mon tro om jeg blir klokere etter det?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Om du vil legge igjen ett ord, eller to, så blir jeg veldig glad :)