torsdag 23. juli 2009

Pantone-krus!!

Dette er jaggu de KULESTE koppene jeg har sett på leeeenge!!  Det eneste som jeg synes er litt dumt, er at jeg ikke får velge akkurat DEN fargen jeg vil ha, og kjøpe den ene... :S Koppene selges i alle i 2 forskjellige sett à 10 kopper, Family og Interior, samt "Te-settet" som består av 4 kopper i "te-farger".. Spørs om det blir de du ;) (de hadde også ett sett på 4 espressokopper, men de likte jeg ikke helt.. Må bli krusene ja ;))

Om ikke noen kan gjøre meg oppmerksom på andre steder enn på luth.no de har de da? 


Tea Mugs


Interior




Family









4 kommentarer:

  1. Ser det er lenge siden dette innlegget, men du kan bestille krusene hos produsenten www.dotmaison.com...

    Mvh
    Jonas

    SvarSlett
  2. De har dem hos Illums bolighus i Vika, Oslo også. :-)

    SvarSlett
  3. Og de har de om få strakser på delius.no En og en :)

    SvarSlett
  4. På ebay får du kjøpt en og en :)

    http://www.ebay.com/itm/Pantone-Universe-Bone-China-Mug-Universe-Colour-Range-Pantone-mug-/370577418756?pt=UK_HG_Crockery_RL&var=&hash=item564822aa04

    SvarSlett

Om du vil legge igjen ett ord, eller to, så blir jeg veldig glad :)