fredag 11. september 2009

God helg!


Så var fredagen her igjen.. Synes ukene flyr fortere og fortere forbi....
Denne helgen skal tilbringes så avslappa som mulig.. Min kjære venninne og svigerinne er "hjemme" en snartur, og vi benytter anledningen til å tilbringe tid med henne, noe som ikke blir så ofte siden hun for tiden er bosatt på østlandet med sin kjære.. 

I natt sov poden over hos svigers sammen med tante, og jeg skal dit å få meg middag etter jobb. Etter middag skal vi se om jeg ikke mestrer kunsten i å hekle en blomst eller to.. Klarer jeg det blir det en bloggpost i løpet av helgen med ukens prosjekt (ikke helt interiør men la gå - for jeg er sååå stolt...!) : en ullfilt-kjole til min niese..! Kjolen er ferdig, mangler bare litt pynt.. 

Ellers har vi få planer, utenom en barnebursdag på lørdagskvelden og familiemiddag hos svigers søndag.. Kanskje litt film, pledd, rødvin og stearinlys? Det er det ALLER deiligste med høsten synes jeg.. 

Helgeklemmer fra Idun!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Om du vil legge igjen ett ord, eller to, så blir jeg veldig glad :)