tirsdag 15. september 2009

På tide med ny vekkerklokke..

I dag holdt jeg nok en gang å å forsove meg, da det har gått meg hus forbi at mobilen har liret av seg liflige melodier fra nattbordet over lengre tid.. Dette er ikke bra!! Nå er det på tide med en ny, ekte VEKKERKLOKKE! Jeg hadde en fra Åhlèns tidligere (blank, sølvfarget på fot), men i sommer fikk mannen det for seg at det var et problem at urskiven hadde flyttet litt på seg etter mange fall til gulvet... Det plaget ham nemmlig at 12, som burde vært i midten øverst.. Nå stod ca 2 minutter til siden.. Jeg synes bare det var søtt og gav klokken litt personlighet, men neida.. Min egen handymann skulle fikse... Tror det gikk opp for ham etter at han begynte at det egentlig ikke var viktig, for nå ligger klokken face down på hans nattbord, med innmaten bulende ut på baksiden...

Så nå har jeg startet jakten på en ny.. Såpass skylder han meg... *hihi* 
Noen som har sett lekre vekkerklokker der ute?
Soverommet vårt går i mørk brun/nesten wenge, beige og lilla...

Hva med disse?




Dette er vel den ultimate? *hoho* ser for meg trøtte Idun jakte på klokken mens en lite blid offshorearbeider grynter fra senga....




3 kommentarer:

  1. Likte den først spesielt godt:)

    Ha en fortsatt fin dag!
    Charlotte

    SvarSlett
  2. Hei Idun
    For en kjekk blogg jeg har kommet til. Nydelige bilder og ikke minst inspirerende.
    Angående putene.
    Den lette varianten er:
    Mål opp innerputen med å legge den oppå stoffet som ligger dobbelt. Klipp ut slik at du har litt stoff på sidene å gå på. Fekst 4 cm.
    Legg stoffet rett mot rette og sy sammen sidene og la det være en side åpen til å dytte inn puten.
    Etter du har lagt i innerputen bretter du inn kantene i åpningen å syr den igjen.
    Denne varianten er super enkel men putetrekket kan ikke vaskes.
    Klem fra Elin:)

    SvarSlett
  3. Hei! For en fin blogg du har :) Jeg har også lyst på ordentlig vekkerklokke, har kjøpt meg ei sånn gammeldags ei, men den er ikke like fin som den du viser øverst her.

    Takk for hilsen! Gøy at du ville være med på konkurransen :)

    SvarSlett

Om du vil legge igjen ett ord, eller to, så blir jeg veldig glad :)