mandag 14. september 2009

Se min kjole!

Før helgen lovet jeg ett innlegg som ikke var så veeeeldig interiøraktig.. Og her kommer det.. Skal ikke si (skrive) så mye, bare vise litt bilder...
Utgangspunktet:


Ta-dam!!




Pynten; heklet selv (!!) to blomster, og festet to lekre regnbue-perler i midten
for å bryte litt opp de samstemte fargene..


Min "egen" patent i nakken der..
Verste som finnes er barne-plagg med trang hals,
men ville ikke ha en hard knapp i nakken,
da ble alternativet et mykt silkebånd...


2 kommentarer:

  1. Så vanvittig flink du er!! Heldig den prinsessa som får gå i den kjolen!

    SvarSlett
  2. Så flott!!

    Har du laget mønster selv?

    Er det ullfilt du har brukt som du slipper å sy sikksakksøm rundt kantene på?

    En sånn en kunne jeg godt tenke meg å lage!

    Klem Pink Lady

    SvarSlett

Om du vil legge igjen ett ord, eller to, så blir jeg veldig glad :)