mandag 23. november 2009

Litt mere dør!

Altså.. Kanskje denne dama bør sjekke fakta før hun uttaler seg i sterke ordelag?

Sitat: meg selv, i et innlegg tidligere i dag; In Action-bilder blir vel fort en stund til, da vi ikke kommer til å sette de opp før vi har grunnet, tapetesert og malt veggene.. Og aller først skal flisene fuges (det tror jeg kanskje skjer i skrivende stund?) og på torsdag reiser min kjære i Nordsjøen en siste gang før jul... Så tviler kanskje på at vi kommer heeelt i land før den tid for å si det sånn..

Jeg lar bildene tale for seg...






Og dette er også en liten statusrapport på hvor langt vi er kommet i oppussingen av kjellergangen..

2 kommentarer:

  1. Nå skjønner jeg ikke hva du mener ang dørene..

    Øredobber har jeg faktisk i en slukboks(ikke bloggifiserbar plastkasse). Men der har hvert sett med øredobber sitt eget rom. Men jeg har tenkt at det kunne vært veldig fint med en liten hvitmalt settekasse(liggende) til å oppbevare de i?

    Ellers er det fint med små skåler og esker. Bare ikke ha så alt for mange oppi hver så blir det ikke så alt for vanskelig å finne par:)

    Lykke til!

    Klem Pink Lady

    SvarSlett
  2. Jeg tror nok gangen blir lekker når den blir ferdig:)Gleeder meg til å se.

    Finfin dag til deg!
    Klem fra Chatrine:)

    SvarSlett

Om du vil legge igjen ett ord, eller to, så blir jeg veldig glad :)