fredag 11. desember 2009

Award!! :D

Nå er jeg helt overveldet her!! Jeg hadde nesten ikke landet på jorda ennå etter at jeg mottok en Award i går.. Så fikk jeg en ny i dag!! Søte Janne med bloggen Jannes lille sted har foræret meg denne søte saken og det setter jeg veldig pris på! Janne Merethe er en veldig koselig dame med et veldig lunt og flott hjem eg sender awarden tilbake til henne og anbefaler dere ALLE om å ta turen innom bloggen hennes.




Jeg må jo nesten sende denne æren videre og plukker derfor ut 3 nye kjekke bloggedamer som med sitt brede smil og smittende kreativitet sprer glede;

- Ida med bloggen Put It In a Box
- Kamilla/Ultima Thule
- Therese Dorthea

Om dere ikke har vært innom  dem tidligere så benytt anledningen nå! :)

2 kommentarer:

  1. Hei
    Så fin blogg. Ny for meg du. Ha en fin dag...

    SvarSlett
  2. Ååååå! Har eg fått den?? Va så vimsat når eg va innom bloggen min/din at eg fikk ikkje detta med meg først :0) Så koselig! Legger den ut med en gang!!! TUUUUUUSEN takk!!!
    *Klem*
    -Kamilla-

    SvarSlett

Om du vil legge igjen ett ord, eller to, så blir jeg veldig glad :)