mandag 14. desember 2009

Gratulerer med 4 årsdagen din gutten min!

Tenk at lille gutten min har blitt hele FIRE ÅR! Jeg sliter med å fatte det helt og synes det virket helt unaturlig å ha så mange som 4 lys på kaken hans.. Nei de vokser jaggu fort opp!

Vi har feiret hele helgen til endes, og i dag blir det restelag sammen med en venninne av meg og hennes familie, siden størstejenta der i gården ble fire år i går.. På den måten får de to vennene feiret sammen/hverandre likevel, siden de har vært travelt opptatt på hver sin kant med feiring hele helgen..




Helgen gikk veldig bra. Så godt som knirkefritt gikk det med både barne- og familieselskapet. I barneselskapet var vi hele 11 barn på 4/5 år, 3 ett-åringer og en samling foreldre.. Tror mannen talte 23 personer.. *Phu!* Så det sier seg vel selv at det var litt hektisk? Ble ikke tatt mange bildene... Så selv om jeg skulle hatt dokumentert både det ene og det andre, som at mannen helt alene bakte en sjokoladekake og skjærte den ut som et tog og dekorerte til sønnen! Så har jeg da et litt uklart bilde av den ene muffinsen med BLÅ melisglasur som ikke forsvant da barna hadde sin matorgie rundt spisestuen min.. Muffinsen er det poden selv som har pyntet faktisk! Flinke gutta mine :)

Og hva gjør man vel ikke for barna? I bhg til poden bruker de å ta med noe til 2-måltidet på bursdagen sin. Det kan være pølser, pizza, boller, kake, frukt; det er opp til bursdagsbarnet. I år hadde poden ett ønske; Mikke Mus pepperkaker. Javel, tenkte mor og sa at det var greit.
Inni hodet sitt såg hun for seg morsomt dekorerte mikke muser med sorte nonstop til ører, melissmil og en stor rød nonstop-tunge...



tja.. ser vel strengt tatt mer ut som frosker med utstikkende øyne de karene her.. Men håper de faller i smak likevel.. ;)

Ha en fiin mandag alle dere!

5 kommentarer:

  1. Hei:)
    Gratulerer så masse med dagen til lille gutten din! Ja 4 år, begynner å bli stor gutt nå ja!
    Kos dere i dag
    Klem Janne Merethe

    SvarSlett
  2. GRATULERER MED DAGEN! :)

    Klem frå Elin :)

    SvarSlett
  3. Wow...pust å pes;) hehe
    Gratulerer til gutten!
    Jeg jeg er enig: tiden flyr avgårde...

    Fin og "avslappende" kveld til deg!
    Klem fra Chatrine:)

    SvarSlett
  4. Gratulerer med dagen til gutten din! Og til deg og:)

    Flotte pepperkaker synes jeg, jeg ser i alle fall at det er Mikke Mus! :)

    God jul til deg. Nå reiser vi snart på internettfri juleferie i over ei uke. Det skal bli skjønt. Gleder meg til å se min mamma og pappa igjen:)

    Klem Pink Lady

    SvarSlett
  5. Gratulere med overstått bursdag :0) De pepperkake mikke musene var gøyale, artig å lage noe utenom det vanlige! Og så koselig med venninne reste-fest etterpå ;0)
    *Klem*
    -Kamilla-

    SvarSlett

Om du vil legge igjen ett ord, eller to, så blir jeg veldig glad :)