tirsdag 8. desember 2009

Motarbeidet av teknologien...!




Til tross for en hærskare av digitale fotoapperat i alskens fasonger klarer jeg bare å lokalisere EN enkelt overføringskabel.. Og når jeg heller ikke har kortleser klarer jeg dermed ikke levere det innlegget jeg lovte i går.. Men! I morgen den dag tar jeg turen til Expert og da skal det bli andre boller!

For jeg har nå foreviget speilet, lyslenken, adventsstaken og min egen PUFF DADDY! Så følg med! Bildene dukker opp når du minst venter det... *hihi*


Ha en fin kveld! Jeg skal benke meg ved spisestubordet, væpnet til tennene med adressebok, frimerker og penn... Nå skal julekortene ut!

2 kommentarer:

  1. No blei eg skremt! Trudde det var ny pc`en du hadde dratt ledningane ut av!!! :) Gleder meg til bilder i morgen. Pakken din er forresten under bearbeiding, men har fleire prosjekt på gong om dagane, så eg surrer ein del rundt meg sjølv!

    Ha ei god natt, og ein fin onsdag

    Klem E :)

    SvarSlett
  2. Hihi, gler meg til å sjå!
    Ligg noko til deg på bloggen min:)
    Klem anneskaar.com

    SvarSlett

Om du vil legge igjen ett ord, eller to, så blir jeg veldig glad :)