lørdag 27. februar 2010

mmm... lørdagskos!

Her nytes helgefreden.. Mannen er kommet hjem og det er også poden, som har vært hos morfar fra fredag til i dag...


Før jeg hentet poden var jeg på en mini-shopping og oppgraderte garderoben hans med truser, sokker, luer, bukser og gensere.. Slikt som en 4 åring plutselig trenger mer av... hehe... Like ved siden av H&M ligger Kremmerhuset og der var det lenge siden jeg har vært! Og siden jeg for en gangs skyld ikke hadde med poden mååååtte jeg inn og se..


Og noen lekre saker fikk bli med hjem! Siden vi har kjøpt nytt kamera leker jeg meg med nye innstillinger og muligheter.. Ikke alt er like vellykket kan du si, men det blir vel...

Det første som fanget min oppmerksomhet var dette fantastiske skiltet! Ikke bare traff teksten meg mitt i hjertet.. (mouh-ha-ha...*knis*) Men fargene var også midt i blinken! Brunt og den perfekte blå/turkise fargen! LOVE!


Jeg har lett og lett i lengre tid etter en slik lotus-lykt i blått/turkis, men heller ikke i dag hadde jeg hellet med meg.. Så da ble det denne brune, som får duge midlertidig....


Jeg elsker små vaser og endelig fant jeg en lekker turkis!! Jippi! Den står for øyeblikket sammen med denne betong-S'en som også fikk bli med hjem fra Kremmerhuset... S er initialen til poden... ♥


Mens vi snakker om Kremmerhuset viser jeg frem dette lerretsbildet som jeg kjøpte for over 1 år siden.. Jeg må si det er definitivt den interiør-tingen jeg har som får flest kommentarer og komplimenter fra mannlige gjester... Dette var nå tilbake i salg hos Kremmerhuset på Moa (Ålesund)! Jeg vet ikke til hvilken pris, men da jeg kjøpte mitt betalte jeg fantastiske 399,-


Jeg ønsker dere alle en behagelig lørdagskveld, det som er igjen av den i alle fall, og en nydelig søndag! Jeg skal pusle litt til med bursdagsgaven til nevøen min før jeg hopper i loppekassa...

2 kommentarer:

  1. Jeg elsker skiltet ditt!! Og bildet er superkult da! :)

    Her i Bergen skinner solen og jeg vurderer å ringe en venninne for å få til en skikkelig tur!! Her går vi på beina, ikke på ski. Bare så det er sagt!

    Klem Pink Lady

    SvarSlett
  2. Hei:) Så fine ting du har kjøpt! Jeg kikket på det skiltet på fredagen jeg også! :)

    ha en flott søndag
    Klem Janne Merethe

    SvarSlett

Om du vil legge igjen ett ord, eller to, så blir jeg veldig glad :)