fredag 5. mars 2010

Jeg sier herved opp mitt abbonement!

Med nattens levering har jeg nå nok snø til å klare meg til påske og alle mine snø-behov er derfor blitt tilfredsstillt. Og jeg er ikke egoistisk, så siden jeg har fått min del stiller jeg mine reserver og fremtidige leveranser disponibel for den som måtte ønske det!


Bortsett fra snømåking har jeg flere spennende prosjekter forran meg i helgen! Jeg skal brette klær, vaske kjøkken, bad og gulv på stue og gang.. Hurra! Når slike kjedelige greier er ute av veien skal jeg også ferdigstille min nevøs bursdagsgave og fikse ham et kort og bake en runde browniemuffins til selskapet hans på søndag. Litt mere engasjert HURRA her...

Og så innimellom alt annet, så har mannen og jeg et annet prosjekt på gang... Men mer om det senere når jeg faktisk har litt resultater å vise til... Men jeg kan røpe så mye at det innebærer rydding (ferdig), bruk av malerkost/rulle og power tools.. Stay tuned!

Og jeg vil ønske dere alle en GOD HELG, uansett vær og planer..

 

3 kommentarer:

  1. :) Kanskje vi kan sende snøven til ein stad dei vil ha han??? No kjem sola her, så eg skal ikkje klage.

    Lykke til med alle prosjekt du har på gang; du kjem i alle fall ikkje til å kjede deg i helga!

    klem Elin :)

    SvarSlett
  2. Ojojoj, der var det mye snø!!! Hjelpe meg. :-O
    Gleder meg til å se hvilke prosjekt du driver med!

    M

    PS. Ei uke igjen nå bare. Tjihi...*skål*

    SvarSlett
  3. Go helg til deg også!! Vi skal frotse i kake og god mat.... Lykke til med prosjekter!

    SvarSlett

Om du vil legge igjen ett ord, eller to, så blir jeg veldig glad :)