mandag 18. oktober 2010

Idun invaderer Rogaland!

heh.. eller, hun stikker i allefall innom en tur!
Midt i all hektisk kjøkkeninnspurt skal mannen og jeg på tur! Han skal på seminar, og jeg blir med for middagen etter.. Frynsegodene på meg altså!

Tidligere år har alt foregått på ett av de mange hotellene i Stavanger sentrum, og jeg har dermed bare spasert mellom hotellet og massevis av shoppingmuligheter og annet.. Men i år skal vi visst være på Sola.. Og jeg ser ikke for meg å tilbringe en hel dag på Sola i mitt eget gode selskap?
Så nå kjære Rogalendinger, eller dere med kjennskap til området, nå vil jeg ha deres gode råd! Skal jeg bli på Sola, ta meg inn til Stavanger eller burde jeg lete meg frem til Sandnes?

Livets store kvaler hva? hihi

4 kommentarer:

  1. Ja dette kan eg i alle fall IKKJE uttale meg om??? :) God tur!

    Klem E :)

    SvarSlett
  2. Det fins en scrappebutikk på sola mener jeg på; Scrapshop. Eller lite lokalkunnskaper....

    SvarSlett
  3. Hei hei! Har ikke peiling, men kos deg uansett hva du finner på!! Og du?? Jeg har kommentert på kjøkken innlegget ditt under, men jeg fikk bare en feilmelding og i neste nu forsvant hele innelgget mitt... Og det to ganger!! Jeg gav opp... Har også opplevd samme problemet hos andre. Men men, nå prøver jeg igjen ;0)
    Kjempe tøff tapet, gleder meg til å se hele rommet!! Blir SÅÅÅ bra!! Og du?? Jeg trenger litt "ekspert hjelp" inne hos meg... Kan du titte innom når du får tid??
    *Klem*
    -Kamilla-

    SvarSlett
  4. Hei!

    Nå er du sikkert vel hjemme igjen. Var det en fin tur for deg?

    Klem Pink lady

    SvarSlett

Om du vil legge igjen ett ord, eller to, så blir jeg veldig glad :)