mandag 24. januar 2011

So ro, lille mann...

I haust har eit av mine prosjekt vore å pusse opp denne vogga, som i utgangspunktet såg slik ut...
Etter å ha pussa, pussa, pussa, beisa, måla, pussa, måla, pussa, måla og pussa IGJEN vart resultatet slik.



Til høgre i biletet skimtar ein etternamna åt meg og mannen, samt "2010" som eg har måla på..


På vogga heng dette nydelege stoffhjartet som eg fekk til jul av ei venninne.. Sidan lillemann kom julaftan passa det så godt å la det henge der, om enn litt blasfemisk..




Vi er godt nøgd, både eg og og lillemann som søv i den..

4 kommentarer:

  1. En heldig liten pjokk! Kjempefin vogge:)

    Klem Pink lady

    SvarSlett
  2. Nydeleg vogge! og det ser ut til at veslebroren trives veldig godt der også? ;)

    God klem frå Elin!

    SvarSlett
  3. Så flott vogge! Du er dyktig. :) Og vesleguten er berre heilskjønn! Ha ein fin kveld!

    SvarSlett
  4. Nydelig vogge og ikke minst for en skjønn liten gutt : ) Nyt barseltiden : )
    Klem Tove

    SvarSlett

Om du vil legge igjen ett ord, eller to, så blir jeg veldig glad :)