torsdag 21. juli 2011

Ferietid!

Då er vi i gang med siste forberedingane i Breidablikk-heimen, og heile gjengen er meir eller mindre klar for avreise!


Vi blir vekke nesten heilt fram til skulestart, så ein viss fare for at det blir litt stilt frå denne kanten.. Men det er de då vane med.. hihi



Men kven veit? Kanskje overraskar eg alle med ei oppdatering.. Anten frå mobilen eller mini-pc'en vi tar med for lagring av bilete på..


Så med desse bileta av "jordbær- og ostekakecupcakes" som eg bakte førre veke, ynskjer eg alle ein fin sommar vidare og kryssar fingrane for flott vèr på alle kantar av landet!!



2 kommentarer:

  1. God ferie!! På fredag tok jeg også ferie, så heeerlig med tre uker fri!!
    *Klem*
    -Kamilla-

    SvarSlett

Om du vil legge igjen ett ord, eller to, så blir jeg veldig glad :)