tirsdag 11. desember 2012

Ønskeliste-tid!

Det har blitt lite anna enn ønskeliste-innlegg frå min kant i det siste ser eg!
Ikkje hverken uventa eller rart synes eg sjølv.. ;)

I tillegg til alt det alle andre og skal i desember, med vasking og rydding og pynting og avslutningar og festar og verkstadar og handling og baking og innpakking og kort og eg veit ikkje kva..!

Så har då alle gromgutane mine bursdag i desember.. Det byrja med mannen.. Han vart tredve forrige onsdag, og på grunn av offshore-turnus skal det feirast til helga.. Eldsten og lillebror feira me på forskudd no i helga.. Med kvar sitt barneselskap og familieselskap innimellom..

De av dykk som er følgarar på Instagram har fått sett småglimt av pynt, kaker og gåver.. Men noko innlegg har det ikkje blitt tid til inn i mellom alt anna.. Kjem plutseleg!

Så tilbake til ønskelista mi!
Korleis du og kan ønske og anna info finn du her!







  • Du kan lage en collage, låne bilder eller på en annen måte vise frem din ønskeliste fra hviit.no
  • Collagen/bildet/innlegget må linke til hviit.no, merk innlegget med ØNSKELISTE fra HVIIT.NO
  • Du kan gjerne linke til dette innlegget også.
  • Du kan legge ut ønskeliste til deg selv, barna, mannen eller hvem du måtte ønske.
  • Du kan være med hver uke, med en ny liste.


  • Alle bilete henta frå HVIIT.NO

    Ingen kommentarer:

    Legg inn en kommentar

    Om du vil legge igjen ett ord, eller to, så blir jeg veldig glad :)